Athens Coaching Institute - Κέντρο Δία Βίου Μάθησης 1. Αρ. Αδ. 2101733

Η εκπαίδευση στο Coaching μέσα από τρεις φάσεις

Χωρίζοντας κανείς νοητά την εκπαίδευση στο coaching σε τρεις χρονικές περιόδους, θα κατανοήσει καλύτερα και άρα θα διαχειριστεί αποτελεσματικότερα την πορεία του, εστιάζοντας κάθε φορά στα σημεία που πρέπει. Αν προσεγγίζαμε την ίδια την  εκπαίδευση στο coaching σαν έναν στόχο, θα είχε νόημα να τον υλοποιήσουμε μέσα από τα παρακάτω βήματα.

 

Πριν την εκπαίδευση: αναζήτηση κινητοποίηση.

Πριν την εκπαίδευση στο Coaching, όλοι οι άνθρωποι που ζητούν να μάθουν πληροφορίες για το αντικείμενο και τον κλάδο μας, χαρακτηρίζονται από μία έμφυτη τάση προσωπικής εξέλιξης και αναζήτησης. Για έναν ενήλικα, η επιλογή μιας εκπαίδευσης που θα απαιτήσει την ενεργή εμπλοκή και τη συμμετοχή του, σημαίνει και την συνειδητή επιλογή ενός νέου ταξιδιού προσωπικής ανάπτυξης.

Για πολλούς, το ταξίδι αυτό, οδηγεί σε μια νέα επαγγελματική δραστηριότητα. Έτσι είναι αρκετοί εκείνοι που βλέπουν την εκπαίδευση στο Coaching ως διέξοδο και μια ευκαιρία για να πετύχουν σε έναν νέο και αναπτυσσόμενο κλάδο.

 

Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης: το ταξίδι της αλλαγής.

Κατά τη διαδικασία της μάθησης, οι εκπαιδευόμενοι, ξεκινούν να βιώνουν αλλαγές, γίνονται κοινωνοί ενός νέου τρόπου σκέψης, δηλαδή του coaching τρόπου. Μέσω της βιωματικής εκπαίδευσης, ενώ μαθαίνουν πώς να γίνουν Coaches, μπαίνοντας στον ρόλο του πελάτη, κατανοούν τι σημαίνει να είσαι σε αυτή τη θέση, να καλείσαι να μιλήσεις για τον εαυτό σου και αξιοποιούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες για να συζητήσουν δικούς τους στόχους. Παράλληλα λαμβάνουν και τον ρόλο του παρατηρητή, που τους βοηθά να κατανοούν τι συμβαίνει μεταξύ του Coach και του Coachee την ώρα της συνεδρίας.

Νέες λέξεις προστίθενται στο λεξιλόγιο τους  όπως η ενσυναίσθηση, η ενεργητική ακρόαση, η αποδοχή και η ουδετερότητα, η αλλαγή, ο στόχος και η δράση, ο αναστοχασμός και η αυτόνομη μάθηση. Έννοιες που θα αποτελέσουν την πεμπτουσία της πρακτικής εφαρμογής του Evidence-based Coaching.

Μετά την εκπαίδευση: η δημιουργία της προσωπικής προσέγγισης.

Μετά την εκπαίδευση, το πιο συχνό ερώτημα των αποφοίτων είναι το πώς θα αξιοποιήσουν αυτήν την γνώση που απέκτησαν. Το ερώτημα αυτό τίθεται σε δύο άξονες. Πρώτον, αν και πώς μπορώ να συνδυάσω το Coaching με την ήδη υπάρχουσα επαγγελματική μου ταυτότητα και δεύτερον, πώς μπορώ να μετατρέψω το Coachingσε κύρια επαγγελματική δραστηριότητα.

Αν και απόλυτη απάντηση δεν υπάρχει διότι κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και μοναδική, αυτό που θα μπορούσαμε να προτρέψουμε τους αποφοίτους είναι να τολμήσουν να εμπλουτίσουν την Coaching-πρακτική τους με δικά τους στοιχεία, με στοιχεία της προσωπικότητας τους, τηρώντας όμως πάντα τις αρχές, την Ηθική και τον Κώδικα Δεοντολογίας του Evidence basad Coaching. Η επαφή με επαγγελματίες που ασκούν ήδη το επάγγελμα του Coach, η προσωπική αναζήτηση και ο πειραματισμός του κάθε απόφοιτου, είναι τα καταλληότερα εργαλεία για να καταλήξουν τελικά σε αυτό που επιθυμούν να κάνουν.

Τέλος, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι απόφοιτοι πρέπει να έχουν πια στο μυαλό τους ότι μετά την εκπαίδευση τους δεν εκπροσωπούν μόνο τον εαυτό τους ως επαγγελματίες Coaches αλλά και το ίδιο το Coaching. Και όση ομορφιά κρύβει αυτό, άλλη τόση και υπευθυνότητα, για μια κοινότητα που έχουμε όλοι την ευθύνη για το πως θα διαμορφωθεί.

Athens Coaching Institute - Κε.Δι.Βι.Μ.1

+ Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter