Athens Coaching Institute - Κέντρο Δία Βίου Μάθησης 1. Αρ. Αδ. 2101733

Business Coaching: 16 ερωτήσεις για την πρώτη συνεδρία.

Η πρώτη συνάντηση με τον πελάτη μας είναι και μία από τις πιο σημαντικές, καθοριστικές συνεδρίες, ακόμη και αν ο αρχικός στόχος του coachee μετασχηματιστεί στην πορεία. Για εσάς που εργάζεστε στο Business Coaching, δηλαδή εργάζεστε με ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, νέους ή παλαιότερους επιχειρηματίες, επιστήμονες και ελεύθερους επαγγελματίες, παρουσιάζω μια λίστα ερωτήσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά την υποδοχή ενός νέου πελάτη 

Ερωτήσεις για επαγγελματίες / ιδιοκτήτες επιχειρήσεων (business coaching).

Μελετήστε και επεξεργαστείτε τις παρακάτω ερωτήσεις.

  1. Πώς επιλέξατε να δραστηριοποιήστε σε αυτόν τον κλάδο;
  2. Τι σας ενώνει με τον κλάδο αυτό;
  3. Ποιος είναι ο σκοπός, η ταυτότητά σας, το μήνυμα που αποστέλλετε στον κόσμο;
  4. Τι κάνει εσάς, τα προϊόντα/υπηρεσίες σας να ξεχωρίζουν;
  5. Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας;
  6. Ποιες είναι οι αρχές και οι αξίες με τις οποίες εργάζεστε;
  7. Τι σημαίνουν για εσάς;
  8. Πώς θα περιγράφατε τον εαυτό σας ως επαγγελματία;
  9. Ποιοι άνθρωποι εμπλέκονται στην επαγγελματική σας δραστηριότητα;
  10. Ποια η σχέση σας μαζί τους και πώς σας επηρεάζουν; (συνεργάτες, υπάλληλοι, συγγενείς).
  11. Ποιοι είναι οι άμεσοι, βραχυπρόθεσμοι στόχοι σας;
  12. Ποιοι είναι οι μακροπρόθεσμοι στόχοι σας;
  13. Τι σας κάνει να καταλαβαίνετε ότι προχωράτε προς τα εμπρός;
  14. Τι σας κάνει να σκέπτεστε ότι απειλείται η πορεία σας προς τα εμπρός;
  15. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από τη συνεργασία μας;
  16. Τι γνωρίζετε για το Coaching;

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ερωτήσεις αυτές.

Οι παραπάνω ερωτήσεις λειτουργούν ως η αφετηρία μιας αφήγησης του πελάτη με σκοπό τον αναστοχασμό και την διατύπωση στόχων. Συχνά, ιδιαίτερα οι νέοι Coaches, διατυπώνουν τις ερωτήσεις τους σαν να ήταν μέρος ενός τυποποιημένου και απρόσωπου ερωτηματολογίου οδηγώντας τη συνεδρία σε μια στείρα διαδικασία ερωτο-απαντήσεων.

Διατυπώστε κάθε ερώτηση εντός της ροής της αφήγησης του πελάτη και αξιοποίηστε τις τεχνικές της ενεργητικής ακρόασης και της αντανάκλασης περιεχομένου για να ενισχύσετε την επεξεργασία και να οδηγήσετε τον coachee σε νέες σκέψεις για τον εαυτό και την εργασία του.

Athens Coaching Institute - Κε.Δι.Βι.Μ.1

+ Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter